Terapia Falą Uderzeniową

Nowoczesna, innowacyjna terapia w zwalczaniu bólu!

Fizjo Park - Centrum Aktywnej Fizjoterapii

Czym jest fala uderzeniowa?

Fala uderzeniowa to nieinwazyjna metoda fizykoterapeutyczna, która wykorzystuje energię z fali akustycznej (skokowy wzrost ciśnienia, wysoka amplituda, brak okresowości) w leczeniu schorzeń.
Rezultatem terapii falą uderzeniową jest działanie przeciwbólowe, przyspieszenie procesów regeneracji tkanek, intensyfikacja syntezy kolagenu oraz proces angiogenezy, czyli tworzenia nowych naczyń krwionośnych.
Teresa KokoszkaTeresa Kokoszka
17:03 18 Jan 22
Fizjoterapia na wysokim poziomie. Mega zgrany zespół świetnych fachowców. Dzięki nim można stanąć szybciej na nogi niż nam się wydaje. Pani Małgosia, Ania i Natalia dają z siebie wszystko. Pan Jakub również.
Klaudia FraczekKlaudia Fraczek
00:01 28 Nov 21
Z całego serca polecam! Moim zdaniem nie mają sobie równych, a fizjoterapeuci to specjaliści w swoim fachu. Jestem zachwycona. Bardzo mi pomogli.
Marcin99Marcin99
20:00 24 Nov 21
Gorąco polecam to miejsce 🙂 Profesjonalne i indywidualne podejście do każdego pacjenta. Pani Ania jest pełna cierpliwości, spokoju, zaangażowania oraz ogromnej wiedzy. Jeśli ktoś szuka dobrego fizjoterapeuty, to nie widzę innego kierunku niż Fizjo Park 🙂
Paweł DąbrowskiPaweł Dąbrowski
10:01 18 Nov 21
Trafiłem do nich z trzema wysuniętymi dyskami, polecam serdecznie, moment postawili mnie na nogi, obsługa mega profesjonalna, Pani Ania podchodzi do tematu z wielkim profesjonalizmem i nie tylko pomaga ale wszystko cierpliwie tłumaczy. Cieszę się że oddałem się w jej ręce 🙂
Wiktoria WiteckaWiktoria Witecka
10:31 25 Aug 21
Bardzo polecam! Zmagam się z częstym bólem pleców spowodowanym siedzącą pracą. Po wizycie u Pana Jakuba i terapii manualnej ból znacznie ustąpił. Dodatkowo Pan Jakub zaproponował mi zestaw ćwiczeń, które mogę samodzielnie wykonywać w domu w celu wzmocnienia mięśni pleców - od momentu, gdy zaczęłam je regularnie wykonywać, ból przychodzi znacznie rzadziej i nie jest tak intensywny, jak kiedyś.Wizyta w FizjoParku to czysta przyjemność - profesjonalne podejście do pacjenta oraz bardzo miła atmosfera. Na pewno odwiedzę to miejsce ponownie 🙂

Zadzwoń teraz

Kiedy stosować falę uderzeniową? (Wskazania)

Rehabilitacja falą uderzeniową staje się coraz popularniejsza, najczęściej stosuje się ten zabieg rehabilitacyjny w schorzeniach narządu ruchu. Zaletą jest stosunkowo krótka terapia, w porównaniu do innych form leczenia, które trwają czasem nawet kilka miesięcy. Rezultat najczęściej można zaobserwować już po pierwszym zabiegu. Szczególnie zauważalne jest to przy zastosowaniu na ostrogi piętowe. Leczenie falą uderzeniową jest wskazane głównie w przypadku:
- zapalenia rozcięgna podeszwowego
- bólu pięty, także ostróg piętowych (fale uderzeniowe na ostrogi są bardzo często rekomendowanym zabiegiem, opinie specjalistów co do stosowania są bardzo przychylne)
- schorzenia określanego jako łokieć golfisty oraz łokieć tenisisty
- haluksów
- zapalenia stożka rotatorów
- przewlekłych zapaleniach struktur ścięgnistych
- terapii punktów spustowych
- utrudnionego zrostu kostnego
- zespołach bólowych i przeciążeniowych narządu ruchu

Efekty leczenia falą uderzeniową

Źródła naukowe opisują niezliczone korzyści płynące z zastosowania fali uderzeniowej w fizjoterapii. Przede wszystkim jest to wspomniane wcześniej działanie analgetyczne (przeciwbólowe). Pojawia się także łagodzenie objawów stanu zapalnego. Usprawnione zostają procesy osteogenezy po złamaniach, zwiększa się wytrzymałość kości. Następuje także likwidacja niektórych zmian zwyrodnieniowo–wytwórczych, jak zwapnienia, fala uderzeniowa jest jedną z bardzo skutecznych procedur stosowanych na ostrogi piętowe. Poprzez przyspieszenie tempa metabolizmu, poprawę krążenia krwi, falę uderzeniową z powodzeniem stosuje się w celu wyeliminowania zmian skórnych, jak rozstępy i blizny. Zmniejszanie napięcia mięśni powoduje rezultat odprężenia i rozluźnienia. Doniesienia naukowe sugerują, że poprawa zakresu ruchomości oraz brak incydentów bólowych może utrzymywać się długoterminowo po terapii falami uderzeniowymi.

Nowoczesny sprzęt i certyfikowany specjalista

Bardzo ważne przy tej terapii jest to kto wykonuje dany zabieg oraz na jakim sprzęcie. W Fizjo Park stawiamy na najwyższe standardy, ponieważ wierzymy, że jest to doskonała metoda na zwalczaniu wielu problemów milionów Pacjentów.
Terapię falą uderzeniową, przeprowadzamy za pomocą najnowocześniejszego sprzętu BTL-6000 SWT, a zabieg wykonują wyspecjalizowani fizjoterapeuci mający odpowiednie certyfikaty i szkolenia. Bardzo ważna jest tu pierwsza diagnostyka, na podstawie której możemy zakwalifikować Pacjenta na zabieg.

Zadzwoń teraz

Kto wykonuje zabieg falą uderzeniową