Terapia Indiba Activ

Stosowana we wszystkich jednostkach chorobowych i dysfunkcjach narządu ruchu. Aktywne jej połączenie z terapią manualną, daje nieograniczone możliwości pracy z pacjentem.

Fizjo Park - Centrum Aktywnej Fizjoterapii

Czym jest terapia Indiba Activ?

Terapia INDIBA activ znacząco przyśpiesza naturalne procesy gojenia i regeneracji tkanek poprzez zwiększenie wymiany jonowej i poprawę funkcji błony komórkowej.
Jest to opatentowana, całkowicie bezpieczna i klinicznie sprawdzona technologia regeneracji tkanek. Jedyna na świecie technologia wykorzystująca System Proionic.
Teresa KokoszkaTeresa Kokoszka
17:03 18 Jan 22
Fizjoterapia na wysokim poziomie. Mega zgrany zespół świetnych fachowców. Dzięki nim można stanąć szybciej na nogi niż nam się wydaje. Pani Małgosia, Ania i Natalia dają z siebie wszystko. Pan Jakub również.
Klaudia FraczekKlaudia Fraczek
00:01 28 Nov 21
Z całego serca polecam! Moim zdaniem nie mają sobie równych, a fizjoterapeuci to specjaliści w swoim fachu. Jestem zachwycona. Bardzo mi pomogli.
Marcin99Marcin99
20:00 24 Nov 21
Gorąco polecam to miejsce 🙂 Profesjonalne i indywidualne podejście do każdego pacjenta. Pani Ania jest pełna cierpliwości, spokoju, zaangażowania oraz ogromnej wiedzy. Jeśli ktoś szuka dobrego fizjoterapeuty, to nie widzę innego kierunku niż Fizjo Park 🙂
Paweł DąbrowskiPaweł Dąbrowski
10:01 18 Nov 21
Trafiłem do nich z trzema wysuniętymi dyskami, polecam serdecznie, moment postawili mnie na nogi, obsługa mega profesjonalna, Pani Ania podchodzi do tematu z wielkim profesjonalizmem i nie tylko pomaga ale wszystko cierpliwie tłumaczy. Cieszę się że oddałem się w jej ręce 🙂
Wiktoria WiteckaWiktoria Witecka
10:31 25 Aug 21
Bardzo polecam! Zmagam się z częstym bólem pleców spowodowanym siedzącą pracą. Po wizycie u Pana Jakuba i terapii manualnej ból znacznie ustąpił. Dodatkowo Pan Jakub zaproponował mi zestaw ćwiczeń, które mogę samodzielnie wykonywać w domu w celu wzmocnienia mięśni pleców - od momentu, gdy zaczęłam je regularnie wykonywać, ból przychodzi znacznie rzadziej i nie jest tak intensywny, jak kiedyś.Wizyta w FizjoParku to czysta przyjemność - profesjonalne podejście do pacjenta oraz bardzo miła atmosfera. Na pewno odwiedzę to miejsce ponownie 🙂

Wskazania do stosowania terapii INDIBA Activ

INDIBA stymuluje regenerację tkanek, można ją łączyć z terapią manualną i innymi technikami w celu uzyskania niezrównanych rezultatów.
Dzięki Systemowi Proionic INDIBA może osiągnąć efekt termiczny lub subtermiczny, który:
- zapewnia działanie przeciwbólowe
- zwiększa objętość i intensywność głębokiego przepływu krwi w ciele pacjenta
- zwiększa dostarczanie tlenu i składników odzywczych
- zwiększa metabolizm
- działa przeciwzapalnie
- przywraca naturalny potencjał błony komórkowej
- osiąga równowagę jonową
- stymuluje proliferację komórek macierzystych

Rehabilitacja terapią INDIBA Activ

INDIBA przyśpiesza naturalne procesy naprawcze organizmu. Terapię możemy rozpocząć już w fazie ostrej zmniejszając ból, obrzęki i przyśpieszając powrót do zdrowia.
W stanach przewlekłych, takich jak stany zapalne kości i stawów, może pomóc w zmniejszeniu bólu i poprawić funkcjonowanie w porównaniu z samą terapią manualną bez użycia technologii INDIBA. Wiele osób cierpi na przewlekły ból odcinka lędźwiowego kręgosłupa, ta technologia może pomóc w leczeniu tego schorzenia, zmniejszając ból, niwelując objawy umożliwiać pracę siłową, poprawiając postawę i jakość życia.
Skuteczne leczenie:
- chorób zwyrodnieniowych stawów
- bólu stawów
- po operacji - regeneracja
- stanów bólowych odcinka szyjnego kręgosłupa
- wzmożonych napięć mięśniowych
- zapaleń kaletek
- tedinopatii
- krwiaków
- złamań (przyśpieszenie zrostu kostnego)
- uszkodzeń mięśniowych
- skręceń
- nadwyrężeń

Terapia dna miednicy INDIBĄ

Operacja, poród, wiek i styl życia mogą mieć negatywny wpływ na zdrowie miednicy, wpływając na jakość życia zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Mogą oni doświadczać przewlekłych bólów miednicy i nietrzymania moczu. INDIBA stosujemy w połączeniu terapeutycznym do leczenia tych zaburzeń.
Terapią INDIBA możemy:
- niwelować nietrzymanie moczu, umożliwiając pacjentom szybko powrót do codziennego życia, bez zmartwień i niedogodności związanych z tą przypadłością
- przyśpieszać powrót do zdrowia po naderwaniach i epizjotomii
- poprawić zdolność mięśni miednicy do kurczenia się i relaksacji, zmniejszając ból
- leczyć przewlekły ból miednicy

Terapia sportowców INDIBĄ

Każdego dnia INDIBA wspomaga profesjonalistów i amatorów z całego świata niezależnie od dziedziny. Technologia INDIBA znakomicie nadaje się do usprawnienia wyników sportowych, regeneracji powysiłkowej, a także do leczenia urazów.
Można stosować terapię w stanach ostrych. Innowacyjny tryb modulacji zapewnia efekt biostymulacji bez powodowania niepożądanego nagrzewania tkanki.
Dzięki zintegrowanej terapii INDIBA możemy:
- znacząco przyśpieszyć powrót po urazie
- działać przeciwbólowo
- przyśpieszać gojenie ran
- leczyć stany chroniczne
- zwiększyć wydajność sportowca
- przygotować do wysiłku
- zregenerować po zawodach.

Fizjoestetyka terapią INDIBA

Lecząc ciało za pomocą naszej terapii INDIBA, poprawia się napięcie mięśni i skóry poprzez zwiększenie krążenia, a także pobudzenie syntezy kolagenu i elastyny. W badaniach molekularnych wykazano, że INDIBA powoduje zatrzymanie rozrostu adipocytów, zmniejszając dzięki temu zasoby tłuszczowe.
Technologia INDIBA działa poprzez zrównoważenie metabolizmu komórkowego, uzyskując efekt lśniącej i młodziej wyglądającej skóry.
INDIBA może być również stosowana do zwiększenia przypływu krwi przez kończyny dolne i może być stosowana z terapią manualną, w celu uzyskania efektu drenażu limfatycznego i pozbycia się cellulitu.
INDIBĘ w fizjoestetyce stosujemy w:
- terapii blizn
- ujędrnianiu skóry
- terapii cellulitu

Kto wykonuje zabieg INDIBĄ Activ

Anna Korneluk

Magister fizjoterapii. Absolwentka Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. Jej głównym obszarem zainteresowania jest terapia kobieca, czyli m.in. szeroko pojęta terapia zaburzeń dna miednicy czy stymulowanie szybkiego powrotu do formy w okresie połogu. Lubi również pracować z pacjentami bólowymi i pourazowymi, szczególnie ze schorzeniami kręgosłupa, barku i kolana. Wierzy, że nasze ciało tworzy jedną całość a każde jest inne, dlatego do pacjentów podchodzi indywidualnie i holistycznie, tak może rzetelnie odnaleźć źródło dolegliwości i skutecznie pomóc powrócić do sprawności. Miłośniczka gór i tańca.

Daria Hildebrandt

Magister Fizjoterapii. Absolwentka Wyższej Szkoły Zdrowia w Gdańsku. Aktualnie kształci się na Kursie Nauczycielskim Jogi Integralnej - certyfikowanym przez International Integral Yoga Institute (IIYI). Do każdego pacjenta podchodzi indywidualnie i uważa, że kluczowym jest ustalenie celu terapii. W swojej pracy w gabinecie najbardziej ceni sobie rozmowę z pacjentem i zebranie specjalistycznego wywiadu, który umożliwi skuteczne rozpoznanie przyczyny dolegliwości i tym samym wpływa na pozytywny efekt terapii. U swoich pacjentów stosuje m.in. metodę Anatomy Trains, techniki rozluźniania mięściowo - powięziowego, masaż tkanek głębokich oraz terapię blizn. Specjalista masażu liftingującego twarzy - Kobido Up. Miłośniczka jogi, zdrowego stylu życia i naturalnych metod pracy z ciałem.